Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)

Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość)
  • opracowanie planu kont dostosowanego do potrzeb informacyjnych klienta,
  • kontrola przekazywanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • bieżąca ewidencja operacji gospodarczych w księgach rachunkowych,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie ewidencji oraz deklaracji dla potrzeb rozliczeń podatku VAT i podatku dochodowego,
  • sprawozdania do urzędu statystycznego,
  • sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • przygotowywanie miesięcznych raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej zgodnie z zapotrzebowaniem,
  • przygotowywanie dokumentacji leasingowej,
  • sporządzanie wniosków kredytowych,
  • sporządzanie dokumentów do KRS,
  • inwentaryzacja- przeprowadzanie, rozliczanie, dokumentacja, instrukcje,
  • bieżące doradztwo ekonomiczne, finansowe i podatkowe mające na celu optymalizację obciążeń podatkowych,
  • organizacja księgowości u klienta,
  • nadzór nad działem księgowości u klienta.

Promocje

  • Gratisowy odbiór dokumentacji od klienta!

* - pola wymagane